کاستیک سودا ایران

برترین مطالب در ضمینه شیمی

کاستیک سودا ایران

برترین مطالب در ضمینه شیمی

۱)آراکس شیمی

شرکت آراکس شیمی تولید کننده عمده ی سود پرک ۹۸% با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه های خرید و فروش مواد شیمیایی ، تولید انواع مختلف مواد شیمیایی و مصرفی ، واردات مواد شیمیایی ، و هم چنین صادرات مواد شیمیایی تجربه درخشان دارد .آراکس شیمی بیش از ۱۰ سال است که فعالیت موفقیت آمیز خود را در زمینه ی تولید سود پرک آغاز کرده است و با وجود دشواری های بسیار آراکس شیمی در این صنعت به موفقیت رسیده است.




۲) گروه تولیدی شیمیایی کلران

گروه تولیدی شیمیایی کلران با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال ۱۳۶۲ تاسیس و درمساحتی بالغ بر ۲۲۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۷۵ در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری و با اجرای طرح های توسعه ای خود، در مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰۰۰ متر مربع، توانسته است میزان تولید خود را به بیش از ۲۰۰ تن گاز کلر در روز افزایش دهد.

گروه تولیدی شیمیایی کلران با بیش از سه دهه سابقه تولید و به پشتوانه تخصص و تعهد کارشناسان خود توانسته است ضمن افزایش توسعه کمی و کیفی محصولات، نسبت به استقرار سیستم هایISO9001,ISO14001,ISO10002,OHSAS18001,ISO/IEC17025 و عضویت در نظام جهانی کسب و کار(SEDEX)، عضویت در نظام جهانی(IQ Net)، اخذ تاییدیه آزمایشگاه همکار از مرکز ملی تائید صلاحیت ایران، کسب گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد ۱۷۰۲۵، کسب گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار اداره استاندارد در زمینه بازرسی و آزمون دوره ای سیلندر و مخازن کلر و اخذ استانداردهای اجباری و تشویقی و پروانه های بهداشتی برای کلیه محصولات، اقدام نموده است.



۳)اکسین سود

اکسین سود تولید کننده سود کاستیک پرک با استفاده از سود مایع پتروشیمی ها و واحدهای تولیدی متعبر کشور( هیدروکسید سدیم ) با ظرفیت تولید روزانه ۴۰ تن در سه واحد تولیدی می باشد.



۴)شرکت پرک بندر امام

شرکت پرک بندر امام به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده سود کاستیک پرک در شهر صنعتی ماهشهر در سایت شیمیایی فاز یک در سال ۱۳۸۰ شروع به ساخت نموده و در سال ۱۳۸۲ به چهار خط تولید سود پرک به ظرفیت سالانه ۹۶۰۰ تن در سه شیفت کاری شروع به کار نمود. فعالیت شرکت شامل تولید سود پرک جامد ۹۸% بوده که در کیسه های دو جداره (پلی اتیلن و پلی پروپیلن) که جهت مصرف شوینده ها و کارخانه های تولید کاغذ و روغن نباتی و تولید لبنی و پالایشگاها و پتروشیمی ها و …. تولید میگردد.



۵) ای اس جی ترید


شرکت ای اس جی ترید بعنوان یک عمده فروشی آنلاین ، در ضمینه سود پرک توانسته بهترین قیمتهای سود پرک در ایران را برای ففروش در داخل کشور و خارج از کشور انجام دهد.

https://esgtrade.com/

۶)نیرو کلر اصفهان

کارخانه نیرو کلر در اصفهان می بتشد. نیرو کلر یکی از معروف ترین سود پرک های ایران ( سود پرک نیرو کلر  ) و پرکلرین ( کلر نیرو کلر )  است.


۷) پارس کلر


کارخانه کلر پارس تبریز در کنار نیرو کلر برندی مشهور در رابطه با سود پرک ( سود پرک کلر پارس ) و پرکلرین ( کلر پارس کلر ) در ایران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد